درخواست نامه بازی GTA برای PC دویست هزار امضا جمع کرده است. راکستار باز هم در سکوت!
تاریخ : سه شنبه 1 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

درخواست نامه بازی GTA برای پلتفرم محبوب رایانه های شخصی از مرز دویست هزار امضا گذشته است. هر چند که هنوز از پورت بازی بر روی رایانه های شخصی چیزی گفته نشده است, اما Dan Houser رئیس Rockstar Games در گذشته وجود پورتی از بازی GTA V را تایید کرده است. اگر Rockstar Games به این روش ادامه دهد, باید هشت ماه کامل منتظر پورت GTA V بر روی PC بعد از انتشار نسخه ی کنسولی باشیم.

همچنین اخیرا در لیست جدید درخواستهای “ Rockstar ” به پورت نسخه PC بازی GTA V اشاره شده است. در این درخواست امده است که:

Rockstar Leeds در حال حاضر به دنبال یک برنامه نویس گرافیکی با استعداد است که بتواند به پورت اخرین بازی ما به PC کمک کند . ضمن همکاری با سایر استودیو های راک استار , این شخص باید مسئولیت تحویل بازی با گرافیک بالا و سخت کارکردن را بپذیرد .

gta-v



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: pc
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.